Izrada web trgovine

Analizom vaših poslovnih procesa i postojeće IT infrastrukture pronaći ćemo najoptimalnije ecommerce rješenje za vaše potrebe.

Web trgovina

Izrada web trgovine je proces koji započinjemo analizom vaših zahtjeva, poslovnih procesa i IT infrastrukture. Potrebno je analizirati mnoštvo podatka iz navedenih područja kako bismo pronašli optimalno rješenje za vaš web shop.

Koliko košta izrada web trgovine?

Cijena izrade web trgovine ponajviše ovisi o funkcionalnostima web shopa. Zatim, cijena ovisi i o povezivanju s drugim informacijskim sustavima kao što su ERP računovodstveni sustavi, pružatelji usluga online naplate kreditnih i debitnih kartica, dostavne službe, dobavljači robe, servisi za online oglašavanje i sl.

Iako postoji niz standardnih funkcionalnosti web trgovine, svaki ecommerce projekt ima čitav niz specifičnosti o kojima ovisi konačna cijena integracije. Analizom Vaših zahtjeva i postojeće IT infrastrukture dobit ćemo sve potrebne parametre za kreiranje ponude za izradu i održavanje web trgovine.

Što je sve potrebno za pokretanje web shopa?

Za pokretanje web trgovine, prije svega, potrebna je odluka uprave za implementaciju novog kanala prodaje te osiguran budžet za financiranje projekta izrade i integracije web trgovine.

Zatim, potrebno je osigurati informatičku infrastrukturu za smještaj web aplikacije i baze podataka (web hosting). Web poslužitelji najčešće se unajmljuju od podatkovnih centara, odnosno specijaliziranih pružatelja usluga web hostinga. Potrebno je izabrati i zakupiti internetsku domenu - adresu na kojoj će se nalaziti web trgovina te SSL certifikat za sigurnu komunikaciju kupaca i web trgovine. Nadalje, kako biste online kupcima omogućili plaćanje kreditnim i debitnim karticama potrebno je ugovoriti uslugu kartičnog plaćanja s vašom bankom i s nekim od pružatelja tih usluga. Za dostavu robe kupcima, uz eventualni vlastiti prijevoz, najčešće se ugovara usluga prijevoza s dostavnim službama. Za automatiziranu razmjenu podataka između web trgovine i vašeg računovodstvenog sustava potrebno je osigurati ERP računovodstveni softver koji podržava integraciju s drugim informacijskim sustavima te potrebnu dokumentaciju i eventualnu podršku proizvođača računovodstvenog softvera.

Uz ove tehničke preduvjete vrlo je važno osigurati i ljudske resurse, odnosno zaposlenike koji će upravljati web trgovinom i internetskom prodajom. Ovo se prije svega odnosi na osoblje zaduženo za uređivanje asortimana za online prodaju i podataka o proizvodima koji će biti prikazani u web trgovini. Komunikacija s kupcima izrazito je važan segment prodajnog procesa pa je stoga potrebno osigurati opremu i osoblje zaduženo za e-mail i telefonsku komunikaciju s kupcima. Web trgovina i internetski marketing generiraju mnoštvo upita potencijalnih kupaca na koje je potrebno kvalitetno odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

Koja je procedura izrade web trgovine?

Izrada web trgovine započinje prikupljanjem i analizom vaših zahtjeva i podataka o poslovnim procesima i informatičkoj infrastrukturi u koju je potrebno integrirati ecommerce rješenje. Na temelju prikupljenih podataka kreiramo ponudu za izradu i održavanje web trgovine te prijedlog ugovora u kojima detaljno specificiramo funkcionalnosti web trgovine koje ćemo implementirati, cijenu izrade web trgovine i projektni plan s vremenskim okvirom projekta.

Ako je naša ponuda prihvatljiva, pristupamo potpisivanju ugovora te započinjemo s izvršenjem projektnog plana. Projektni zadaci podijeljeni su na obaveze izvršitelja, obaveze naručitelja i obaveze trećih strana. Kako bi projekt bio uspješno dovršen u predviđenom roku i unutar specificiranog budžeta, vrlo je važno da sve uključene strane izvršavaju svoje obaveze na vrijeme, jer često ovisimo jedni o drugima.

Prvi korak je izbor dizajna koji ćemo aplicirati na web shop. Možete nam dostaviti svoj dizajn u HTML/CSS formatu, naručiti izradu dizajna kod nekog od web dizajn studija ili kupiti neki od gotovih vizualnih predložaka.

Vrijeme koje je nama potrebno za dizajn korisničkog sučelja i implementaciju funkcionalnosti web trgovine naši klijenti koriste za pripremu podataka o proizvodima koje žele ponuditi u web trgovini. To uključuje definiranje klasifikacije proizvoda u grupe i podgrupe, definiranje naziva i opisa te uređivanje slika proizvoda. Osim toga, potrebno je ugovoriti usluge trećih strana kao što su smještaj web aplikacije i baze podataka na web poslužitelju (web hosting), usluga naplate kreditnih i debitnih kartica, usluge prijevoza robe i sl.

Čitav proces izrade web trgovine odvija se na našim testnim poslužiteljima što nam omogućuje brzu i jednostavnu suradnju na projektu i uvid u izvršavanje projektnog plana u realnom vremenu. Klijent u svakom trenutku vidi stupanj dovršenosti web trgovine kao i sadržaj web trgovine koji priprema za uporabu.

Pri kraju procesa izrade web trgovine podižemo produkcijsku infrastrukturu, odnosno web poslužitelj i poslužitelj baza podataka na kojima će biti smještena web shop aplikacija i prateće baze podataka. Dovršenu web trgovinu postavljamo na produkcijsku infrastrukturu i puštamo u rad u dogovoru s naručiteljem.

Funkcionalnosti web trgovine

Pogledajte detaljan opis funkcionalnosti Avantis web trgovine.

Zatražite ponudu

Za konkretnu ponudu potreban nam je niz informacija o količini i vrsti proizvoda koje želite prodavati online te o vašoj IT infrastrukturi i poslovnim procesima. Kontaktirajte nas i ugovorit ćemo sastanak kako bismo prikupili sve potrebne podatke na temelju kojih ćemo vam napraviti ponudu za izradu web trgovine.

Nazovite nas

+385 99 266 7000

Pištite nam

studio@considero.hr