Ljudi su ključ uspjeha
Često se pri implementaciji web trgovine previše pažnje posvećuje tehničkom aspektu projekta; izboru tehničkog rješenja, razvoju funkcionalnosti, integraciji s drugim IT sustavima, infrastrukturi... To su sve vrlo važna područja za uspjeh ovakvih projekata. Međutim, ključnu razliku između uspješnih i neuspješnih projekata zapravo čine ljudi, odnosno zaposlenici i poslovnim partneri koji će bit podrška procesima internetske trgovine.
Dugogodišnje iskustvo govori nam kako kvalitetno organizirati prodaju, nabavu, računovodstvo i druge odjele poduzeća za optimalne rezultate u online poslovanju.
Komunikacija
Komunikacija je izrazito važan aspekt svakog poslovanja, a posebno se to odnosi na sve oblike internetske trgovine. To su sustavi koji su dostupni 24 sata dnevno. Online kupci žele informacije što je brže moguće. Konkurencija na online tržištima sve je veća.
Kvalitetna komunikacija često je odlučujući faktor koji će te istaknuti iz mase sličnih ponuda na tržištu. Dobra komunikacija, uz trenutne pozitivne učinke na prodajne rezultate, ima i dugoročan učinak na brendiranje tvoje web trgovine i stvaranje čvršćih veza s kupcima.